Péče o spokojeného klienta nade vše?






Žijeme v uspěchané době, době elektronické, kdy už nechceme stát frontu u okénka, kde si koupíme vstupenku či jízdenku. Očekáváme, že eshopy jsou k dispozici 24h denně a my je můžeme využít dle našich potřeb. Jenže, ne vždy tomu tak je. Nevystojíš si frontu, zaplať Na českém trhu jsou firmy, které se pro svého zákazníka chtějí a […]

POZOR – velmi agresivní forma telefonického marketingu






Před několika dny jsem sama byla vystavena velmi agresivní formě marketingu. Tento pojem používám jen velmi nerada, ale bohužel o marketing šlo. Nejdřív vše probíhalo velmi nevinně, zvedla jsem hovor z neznámého čísla a na druhé straně byl docela příjemný dámský hlas. Paní/slečna se mně zeptala, zda mám čas na krátký marketingový výzkum o jedné otázce […]

Vánoce, Vánoce přicházejí






Uf, říkáte si, vždyť je teprve 17. září a za okny je krásné babí léto. Pro většinu obchodníků však přichází žně a to nemám na mysli sklízení obilí a mletí čerstvé mouky. Možná jste již zaznamenali prodloužení reklamního bloku ve svém oblíbeném televizním pořadu – na kávu je prostě víc času. Začínají se nám připomínat značky typické […]

Marketingový slovníček






Jednou z velkých bariér pro firmy, která brání vyššímu používání marketingových nástrojů, je neznalost samotných pojmů. Jak „nabriefovat“ agenturu když vlastně nevím, co potřebuji? ATL či BTL, marketingovou komunikaci či strategii….ztrácíte se? Bojíte se, že se vaší neznalosti budou smát a tak raději žádnou poradenskou agenturu v oblasti marketingu nekontaktujete? Jednou z našich činností je […]