Způsob spolupráce

Každou zakázku chápeme jako individuální projekt a tak k jeho řízení přistupujeme. Dle potřeb zákazníka a jeho zakázky vytvoříme projektový tým specialistů přesně na míru.

Ať už se jedná o marketingové analytiky, stratégy či plánovače, vybereme ty správné realizátory, na nákup médií volíme mediální guru, PR připravuje osoba s dlouholetou zkušeností v PR odděleních včetně tiskové mluvčí mezinárodní společnosti.
Nasmlouváme vhodné třetí specializované agentury, které pro nás zpracovávají např. marketingový výzkum či realizují BTL aktivity.
Můžete se spolehnout na profesionální koordinaci všech zúčastněných specialistů a externích agentur. Ano, nebojíme se velkých zakázek, protože s nimi máme zkušenost. Osobně jsem řídila své vlastní podřízené, ale také celé projektové týmy. Měla jsem na starosti mnohamilionové rozpočty, ale ty aktivity, jejímž cílem bylo blaho ostatních a ne komerční užitek, mne bavily nejvíc. Více o mne se dočtete zde.

Platíte vždy pouze za odvedenou práci konkrétního specialisty.