Péče o spokojeného klienta nade vše?

Žijeme v uspěchané době, době elektronické, kdy už nechceme stát frontu u okénka, kde si koupíme vstupenku či jízdenku.
Očekáváme, že eshopy jsou k dispozici 24h denně a my je můžeme využít dle našich potřeb.
Jenže, ne vždy tomu tak je.

Nevystojíš si frontu, zaplať
Na českém trhu jsou firmy, které se pro svého zákazníka chtějí a umí rozkrájet. Své firemní procesy uzpůsobí dnešní době a potřebám klienta. Jsou však firmy, kde to stále vázne.
Jeden takový čerstvý příklad, proč i otrlý vlakový nadšenec příště nezvolí služeb Českých drah, ale konkurence nebo dokonce pojede autem.

Spěcháte – dobíháte zvolený vlak na poslední chvíli
Opravdu ho potřebujete chytnout, protože další by vás do cíle dovezl již pozdě (a to teď nekomentuji neustálé výluky a zpoždění).

S vyplazeným jazykem vstupujete přímo do vlaku, protože zastávka ve frontě na jízdenky by váš úmysl stihnout zvolený vlak jistě překazila. Vždy to trvá, než doběhnete z MHD k okénku, vystojíte frontu, vysvětlíte svůj požadavek, prodejce pochopí, zeptá se na všemožné slevy, které vás v tu chvíli vůbec nezajímají, vytiskne jízdenku a vy zaplatíte.

Takže si říkáte, ČD má svůj e-shop, stačí si tedy sednout do ještě stojícího vlaku a zakoupit lístek a ejhle, zde narazíte.

V e-shopu již neuspějete
Pokud totiž potřebujete koupit lístek méně než 10 min před začátkem jízdy, v e-shopu již neuspějete. Jenže tuto kličku zjistíte, když právě máte méně než těch 10 min, tedy „výlet“ k prodejnímu okénku není dobrým nápadem.
Vlak se rozjíždí a přichází průvodčí. Vy si tedy kupujete jízdenku přímo ve vlaku a máme tu překvapení. Příplatek 40 Kč k ceně jízdenky.

Cestující, přišel si pozdě, nevystál sis frontu u okénka, tak plať
A tak si říkám, někde funguje e-shop opravdu 24h, k tomu se na vás usměje palubní personál, slušně oblečený, ve slušném čistém vlaku, ale někde to stále i 25 let po revoluci musí s tou péčí o klienty dřít.

Některým firmám jde o spokojené klienty, jiným jen o klienty.
A tak vám přeji klidné cestování s péči 5* hotelu.

Kamila Boubelíková

Přesunout se na začátek